بخش تدارکات
دفتر کاری بخش تدارکات واحد در طبقه سوم ساختمان شماره 3 واقع شده است که درحال حاضر این بخش خدمات لازمه را به بخشهای مختلف دانشگاه ارائه می نمایند از جمله اموری که توسط این بخش صورت می گیرد . شامل :
1- خرید اقلام مورد نیاز حوزه های مختلف از طریق اخذ استعلام و طی مراحل اداری ( پس از طی مراحل کمیسیون معاملات و انجام مزایده و مناقصه و غیره ) .
2- خرید اقلام مورد نیاز جهت برگزاری مراسمات و همایشهای مختلف .
3- تهیه مصالح و اکیپ های عمرانی به منظور اجرای پروژه های عمرانی .
4- هماهنگی با اکیپ های تعمیرکار جهت تعمیر و سرویس کلیه دستگاههای اداری وتأسیساتی واحد پس از طی مراحل اداری .
5- تأمین و تهیه کلیه ملزومات و هزینه های روزانه مورد نیاز حوزه ها از طریق تنخواه گردان .
- روند گردش کار برخی از امور :
1- روند گردش خرید تنخواهی از طریق تدارکات : درخواست خرید صادر شده از انبار پس از تکمیل تمامی امضاء ها به تدارکات ارجاع می شود – درخواست خرید به کارپرداز تحویل می گردد در صورتی که قیمت بالا به سقف قیمت استعلام نرسد و کالا اموالی نباشد موظف است در اسرع وقت طبق درخواست ، خرید نماید و تحویل انبار دهد .